Kylläpäs tämä meidän myyntikausi menikin nopeasti. Just äskenhän me avattiin ovet ja nyt jo aletaan vetämään niitä kiinni. No ollaan me vielä hetki auki…ensi viikko 🙂 Maanantaista torstaihin ihan normaaliin tapaan ja juhannusaattonakin ehtii vielä viimeisille kukkahankinoille, sillä silloinkin on ovet auki vielä 13.00 asti. Siihen loppuu sitten tämän kesän myynti puutarhalta. Vaajakosken myyntipiste palvelee vielä Juhannustauon jälkeen heti maanantaina klo 9.00. Sinne siis, jos kukkia vielä mieli tekevi. Vaajakoski on avoinna määrittelemättömän ajan eli niin kauan kun kukkia rittää.
Me täällä puutarhalla hoidellaan vielä Vaajakoskelle meneviä kukkasia ja siivoillaan. Jotain pientä remonttihommaakin on todennäköisesti luvassa, joten ei meillä tylsää tule 🙂